(022) 00 22 44

Care este cadrul legislativ după care se conformează evidența contabilă?

Documentul de bază care reglementează activitatea contabilă este Legea Contabilitații, Nr. 113 din 2007, intrată în vigoare în 2008. Această lege impune câteva criterii obligatorii, de care ține sistemul contabil și evidența contabilă conformată acesteia. Deoarece evidența contabilă trebuie ținută exact și după regulile impuse de lege, echipa Ducont vine cu soluții profesioniste, care vă vor asigura modul corect al acestui proces.

Experință noastră în domeniul contabilității

Echipa Ducont are o experiență vastă în domeniul contabilității și vine cu soluții de organizare cât mai eficientă a departamentului financiar-contabil. Serviciul de evidență contabilă oferit de Ducont se adresează întreprinzătorilor care nu au cunoștințe în domeniul legislativ sau doresc să eficientizare operațiunile economico-financiare. Cu această opțiune, toate documentele intrate și ieșite din întreprindere vor fi prelucrate operativ. Contabilitatea nu va mai fi un stres pentru Dumneavoastră!

Operațiunile de bază în evidența contabilă:

  • Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare și cu principiile contabilității
  • Evidența analitică și sintetică – clienți, furnizori
  • Evidența mijloacelor fixe, calculul uzurii
  • Elaborarea balanței de verificare lunară
  • Contabilitatea de gestiune și calculația costurilor
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor privind taxele și impozitele cerute de legislația în vigoare
  • Întocmirea altor situații sau rapoarte cerute de legislația în vigoare
  • Întocmirea verificarea și certificarea bilanțului contabil

Etapele de lucru

cautare in pagina

Prelucrarea documentelor

Experții se vor ocupa de toate documentele. Documentele vor fi introduse în baza de date pe care o puteţi accesa în orice moment pentru a vă asigura de corectitudinea procedurilor.

calendar

Raportarea

Vă asigurăm realizarea rapoartelor în timp util, într-o manieră eficientă. Echipa noastră va trimite rapoartele la destinatari: Fondul de asigurări sociale, Departamentul de Statistică etc.

axa ducont
directoare

Colectarea documentelor

Singură sarcină a Dumneavoastră este de a preda către Ducont documentele şi a vă asigura de achitarea impozitelor în timp util, fapt de care vă vom informa noi.

informatie

Monitorizare și informare

Sunteti mereu la curent de înregistrarea acestora: Debitorii, datoriile către contractori, veniturile, cheltuielile și altele.

mape pentru documente

Arhivarea și păstrarea

Vă asigurăm păstrarea datelor în format electronic și garantăm predarea documentelor contabile la închiderea perioadei de raportare. Cu Ducont, datele Dvs. vor fi în siguranță și vor rămâne confidențiale.

schema ducont
directoare

Colectarea documentelor

Singură sarcină a Dumneavoastră este de a preda către Ducont documentele şi a vă asigura de achitarea impozitelor în timp util, fapt de care vă vom informa noi.

cautare in pagina

Prelucrarea documentelor

Experții se vor ocupa de toate documentele. Documentele vor fi introduse în baza de date pe care o puteţi accesa în orice moment pentru a vă asigura de corectitudinea procedurilor.

calendar

Monitorizare și informare

Sunteti mereu la curent de înregistrarea acestora: Debitorii, datoriile către contractori, veniturile, cheltuielile și altele.

informatii

Raportarea

Vă asigurăm realizarea rapoartelor în timp util, într-o manieră eficientă. Echipa noastră va trimite rapoartele la destinatari: Fondul de asigurări sociale, Departamentul de Statistică etc.

mape pentru documente

Arhivarea și păstrarea

Vă asigurăm păstrarea datelor în format electronic și garantăm predarea documentelor contabile la închiderea perioadei de raportare. Cu Ducont, datele Dvs. vor fi în siguranță și vor rămâne confidențiale.

Alte servicii

Inițierea afacerii

Ducont vă poate fi de folos în iniţierea şi monitorizarea, întreţinerea, şi perfecţionarea afacerii dumneavoastră, oferindu-vă sfaturi utile şi consultanţă la fiecare etapă.

Consultanță Fiscală

Serviciul dat vine în ajutor în perioada controalelor fiscale şi în orice moment când sunt nevoie de clarificări, asistență şi informare.

Adresă juridică

Adresa Juridică este utilă în activitatea unei întreprinderi, fiindcă reprezintă însăși sediul companiei dvs. Nu puteți practica o afacere în Moldova fără o Adresă Juridică.

Scroll to top button