Evidența contabilă este unul dintre serviciile de bază oferite de către echipa Ducont și constă în preluarea și prelucrarea documentelor întreprinderii Dumneavoastră, obținând evidențele impuse de legislație.
Documentul de bază care reglementează activitatea contabilă este Legea Contabilitații, Nr. 113 din 2007, intrată în vigoare în 2008. Această lege impune câteva criterii obligatorii, de care ține sistemul contabil și evidența contabilă conformată acesteia. Deoarece evidența contabilă trebuie ținută exact și după regulile impuse de lege, echipa Ducont vine cu soluții profesioniste, care vă vor asigura modul corect al acestui proces.
Echipa Ducont are o experiență vastă în domeniul contabilității și vine cu soluții de organizare cât mai eficientă a departamentului financiar-contabil. Serviciul de evidență contabilă oferit de Ducont se adresează întreprinzătorilor care nu au cunoștințe în domeniul legislativ sau doresc să eficientizare operațiunile economico-financiare. Cu această opțiune, toate documentele intrate și ieșite din întreprindere vor fi prelucrate operativ. Contabilitatea nu va mai fi un stres pentru Dumneavoastră!
Experții se vor ocupa de toate documentele. Documentele vor fi introduse în baza de date pe care o puteţi accesa în orice moment pentru a vă asigura de corectitudinea procedurilor.
Vă asigurăm realizarea rapoartelor în timp util, într-o manieră eficientă. Echipa noastră va trimite rapoartele la destinatari: Fondul de asigurări sociale, Departamentul de Statistică etc.
Singură sarcină a Dumneavoastră este de a preda către Ducont documentele şi a vă asigura de achitarea impozitelor în timp util, fapt de care vă vom informa noi.
Sunteti mereu la curent de înregistrarea acestora: Debitorii, datoriile către contractori, veniturile, cheltuielile și altele.
Vă asigurăm păstrarea datelor în format electronic și garantăm predarea documentelor contabile la închiderea perioadei de raportare. Cu Ducont, datele Dvs. vor fi în siguranță și vor rămâne confidențiale.
Singură sarcină a Dumneavoastră este de a preda către Ducont documentele şi a vă asigura de achitarea impozitelor în timp util, fapt de care vă vom informa noi.
Experții se vor ocupa de toate documentele. Documentele vor fi introduse în baza de date pe care o puteţi accesa în orice moment pentru a vă asigura de corectitudinea procedurilor.
Sunteti mereu la curent de înregistrarea acestora: Debitorii, datoriile către contractori, veniturile, cheltuielile și altele.
Vă asigurăm realizarea rapoartelor în timp util, într-o manieră eficientă. Echipa noastră va trimite rapoartele la destinatari: Fondul de asigurări sociale, Departamentul de Statistică etc.
Vă asigurăm păstrarea datelor în format electronic și garantăm predarea documentelor contabile la închiderea perioadei de raportare. Cu Ducont, datele Dvs. vor fi în siguranță și vor rămâne confidențiale.