Inițierea afacerii

La deschiderea unei afaceri clienții noștri întâmpină anumite dificultăți în organizarea și procesarea datelor de ordin administrativ. Un obstacol este necesitatea structurării și etapizării, care poate include și activități apărute pe parcursul lucrului. Ritmul dinamic în care se dezvoltă afacerile în perioada actuală, cere informare permanentă și atenție deosebită la schimbările nou-introduse într-un domeniu sau altul.

Ducont va fi de folos în inițierea şi monitorizarea, întreţinerea şi perfecționarea afacerii.

1. Deschiderea afacerii

 Specialiștii în domeniu oferă consultare detaliată înainte de deschiderea afacerii.
 Coordonare și inițiere în alegerea adresei juridice.
 De asemenea, puteți primi ajutor competent și individualizat în alegerea tipului de activitate economică.
 Se oferă, de asemenea, și lista completă a tuturor actelor și procedurilor necesare.
 Următorul pas este înregistrarea la Camera Înregistrării de Stat a Republicii Moldova.

2. Consultarea generală în vederea sistemului de impozitare

Vă asigurăm informarea completă în ceea ce privește impozitarea și cum se realizează planificarea şi coordonarea corectă a afacerii şi contabilității inclusiv, raportată la sistemul de impozitare. De asemenea, vi se aduce la cunoștință modul în care se va raporta şi organiza oficial şi corect toată documentaţia, şi contabilitatea.

3. Înregistrarea noilor filiale, depozite şi birouri la FISC, precum şi consultarea în obţinerea autorizării respective pentru acestea.

 

4. Înregistrarea aparatului de casă.